Mô tả công việc

● Issue invoices and coordinating accounting docs with Accounting firm as required
● Working with outsourcing auditor/accounting firm to work wit Tax Department, DPI and so on
● Payment request and Payroll
● Cash Management in office
● Managing documents and contracts regarding to any company activity
● Reviewing all company’s contracts before the CEO review
● Managing office purchases and maintenance
● Support CEO for some tasks if needed.

Yêu cầu công việc

● Native in Vietnamese and Business English
● 2+ years experience in Admin position
● Basic knowledge in Accounting
● Proactive, self-motivation, result-focus, Eager to learn new things
● Good communication skills, hard and smart working, enthusiasm
● We need all candidates to understand and share our vision and core values.

Phúc lợi công việc

● Talk when interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 304 / 1
Logo Công Ty TNHH Kamereo Công Ty TNHH Kamereo
18/40 Nguyễn Cửu Vân - Phường 17 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
14/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Accountant cum Admin (Kế toán hành chính)
Công Ty TNHH Kamereo
Nộp đơn